Jako że Himalaje już tuż tuż…

I niedługo pojawi się większa garść informacji (bilety kupione, wizy przyznane, plan wyjazdu opracowany, sprzęt gotowy, plecaki jeszcze niespakowane), to teraz jedynie pewne w temacie zdanie warte zacytowania:

stay focused but

Bo oczywiście mamy do pewnego stopnia opracowany plan: trasę przejazdu i transport, wiemy, do których aśramów chcemy zawitać i o czym porozmawiać, to chyba najbardziej ciekawe jest to, co wydarzy się poza grafikiem, i jakie wtedy prawdy się ujawnią. Jak to mawiał Martin Buber, filozof dialogu (dialogik) – Prawda może odsłonić się jedynie w szczerej i prawdziwej relacji Ja – Ty… powiedzmy sobie – w tej transcendentnej Otwartości jednego Ja na drugie Ja… nawet to Ja, które jest o wiele bardziej potężniejsze niż Człowiek.

Kiedy Himalaje, Siedziba (alaja) Zimna (hima), ta piękna, niemal nieskończona, przestrzeń transcendencji i dialogów, stają się Twoim Ja i ukazują Prawdę, to dzieje się wydarzenie niezwykłe!

Skomentuj

