Indyjskie street views

IMG_2238

Kiedyś robiłam zdjęcia głównie zabytkom, a najlepiej było, żeby ten zabytek był sam na zdjęciu. Potem doszłam do wniosku, że takie zdjęcia albumowe można zobaczyć wszędzie, poza tym w żaden sposób nie pokazują one ducha danego miejsca. Duch jest w… ludziach, w ich oczach i sytuacjach – atmosferze danego miejsca i momentu. Teraz zatem bez obróbki różne zdjęcia indyjskiej ulicy, większość sprzed 4 lat, a na początek Taj Mahal. Byłam, widziałam, obficie zapłaciłam (w 2013 roku było to 700 rupii, obecnie 1000 rupii/60 zł, ale byłam tylko raz, bo za drogo!).

Moje ukochane Waranasi/Benares/Kaśi, ponoć jedno z najmniej czystych miast Indii. Coś w tym jest…

Jak zwykle zwiedzając jakiś kompleks świątynny, tym razem buddyjski, gdzieś skręciłam, poszłam trochę dalej, kolejny zakręt i tak oto znalazłam bibliotekę z opracowaniami ogólnoindyjskimi. Ktoś nas zagadam, przyszedł opiekun i… pięknym, nowym samochodem z klimatyzacją tutaj zostaliśmy zawiezieni tutaj:

I tak dalej:

IMG_0379

Skomentuj

